Politica de retur

Dacă sunteţi nemulţumit(ă) de produsul primit, vă permite să îl returnaţi în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului, cu respectarea condiţiilor de retur de mai jos. Returul se poate face doar prin curier. Nu acceptăm retururi direct la sediul firmei. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail, aşa cum este specificat şi în Termeni şi condiţii. Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:
- chitanţa de la curier (original sau copie);
Menţionaţi în colet dacă doriţi rambursarea banilor sau schimbarea mărimii produsului. În cazul în care nu respectaţi condiţiile de retur, precizate şi în Termeni şi Condiţii, nu vom accepta returul dumneavoastră. Nu se accepta retururi cu plata ramburs !
1. Returnarea banilor
Legislaţia românească în domeniu prevede: ,,consumatorul, persoana fizică, are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor". (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.). ,,Clienţi" sau ,,consumatori" sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienţii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunţe unilateral contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat: să aibă etichetele ataşate, ambalajul original şi documentele care l-au însoţit, factura şi chitanţa de la curier (în original sau copie).
În MAXIM 30 DE ZILE de la data primirii returului de către noi, vă vom înapoia contravaloarea produselor, în contul dumneavoastră sau prin mandat poştal la adresa din buletin. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. În cazul în care nu sunt respectate condiţiile de retur, banii nu se pot returna. Vă reamintim că trebuie respectate toate aceste condiţii cu care dumneavoastră aţi fost de acord în momentul în care aţi acceptat precizările din Termeni şi Condiţii şi aţi finalizat comanda.
ATENŢIE ! În cazul în care aţi făcut comanda în timpul unei promoţii speciale şi doriţi rambursarea banilor, pentru retur trebuie să expediaţi toate produsele comandate, în timpul promoţiei respective, astfel produsele la promotie nu se schimba!

2. Schimbarea mărimii produsului
Trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin curier. Taxele de transport sunt plătite de dumneavoastră..
Produsele comandate (în schimbul celor returnate) se expediază prin curier.

3. Schimbarea produsului cu un alt produs
În cazul în care doriţi alte produse (modele) decât cele pe care le returnaţi, procedura este una singură:
Trimiteţi produsul/produsele pe care doriţi să le schimbaţi prin curier. Produsele comandate (în schimbul celor returnate) se expediază prin curier. Aveţi de achitat diferenţa dintre produsele (nou) comandate şi cele returnate, plus taxa de transport.

Atentie!!! Inainte de orice comanda va rugam sa consultati tabelele noastre de marimi si procedura de masurare, produsele livrate dupa dimensiunile dvs., nu se pot returna, eventual doar se pot schimba cu alt produs!!!